blondehair.blogg.se

Solig lördag

Publicerad 2016-02-27 08:35:08 i Allmänt,

Godmorgon helg!
Jag sitter just nu och äter en god frukost innan jag bara ska byta om, rasta hunden och sedan åka till stallet. Eftersom det är lördag och manegen harvas 9-11 blir det en härlig uteritt idag. Solen skiner och jag har en av mina favoritpoddar sparade, jag är taggad med andra ord. Vid lunchtid ska jag möta upp Josefine i Haga och äta på något mysigt ställe. Jag är iprincip aldrig i Haga men de har ju himla mycket mysiga caféer så det blir nog någon god sallad där inne. Tänkte passera NK en snabbis innan jag ska träffa Linda. Om vi ska vara hos henne eller mig är oklart, men att vi ska träffas är något som är klarare. Jag tror sedan att det blir en lugn hemmakväll framför lite serier. En arbetskompis ville dock att jag skulle följa med till Gasquen (chalmers klubb för er icke-göteborgare) där hans kompis tydligen skulle spela. Så eventuellt blir det något sådant istället.
 
Nu måste jag ta tag i dagen, vi hörs!
Time to Carpe Diem ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela