blondehair.blogg.se

Ridskoletiden

Publicerad 2016-02-02 10:10:00 i Allmänt, Hästar,

Jag red ju på Alleby ridskola mellan typ 2002-2009 (när jag köpte Nobless). Det var riktigt roliga år på busiga små ponnysar och hästar och det var där jag lärde mig grunden i ridning och hästhantering. Under flera år tävlade jag för Alleby och jag har fortfarande mycket vänner från den tiden. Ibland saknar jag den tiden när det pirrade i hela magen för att det var dags för ridlektion och man var alltid så spänd på vilken häst man skulle ha. Första bilden är från 2005 tror jag och resten typ 2007-2008 då jag hoppade mycket små klubbtävlingar. 

Jag och Ronja.
Jag och Ivan.
 
Tiffany och jag, Tiffany var min favorithäst i flera år. Var så ledsen när hon avlivades.
 
 
Aramiz och jag under barn-treornas cup tror jag det hette haha.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-03 15:27:46

Omg Ronja! Hon fick ett föl som hette typ Birk eller liknande? Var det hon? Kommer i håg henne som gigantisk hahah. Det var min favorit!

Svar: Haha juste, hon fick ett föl ja. Det hade jag glömt av men det stämmer. Ja hon kändes verkligen superstor! ;)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela