blondehair.blogg.se

Questbar Mint

Publicerad 2016-02-08 14:27:00 i Allmänt, Mat/Recept,

En questbar i Mint Chocolate Chunk smak som är en nyhet. Jag hade aldrig smakat den förrän min mamma köpte en till mig. Det var längesedan jag åt questisar innan men förra veckan smakade jag två nya smaker. Denna mintbaren var betydligt godare än strawberry & cheesecake iallafall. Men eftersom det var cohkladbas blev jag inte så förvånad. Dock var den väldigt torr, jag tror dock att jag fick ett måndagsexemplar för jag tycker aldrig Questbar är torra annars. Det var gröna mintbitar vilket gjorde att den såg lite läskig/fake ut men den smakade inte för mycket mint och heller inte så mycket sött. Postivt helt enkelt. Jag ger den 3,5/5 och kommer köpa den igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela