blondehair.blogg.se

ProPud Vanilj

Publicerad 2016-02-11 10:11:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Nu har det kommit ut en ny smak av ProPud, nämligen vanilj. Jag har inte tyckt de tidigare smakerna varit något att hänga i granen just för att de varit för lösa. Denna gången stoppade jag dock den i frysen i 45minuter och konsistensen blev perfekt. Smaken var också bra, den smakade vanilj men var inte jättesöt vilket jag gillar. Vaniljsmaken var helt klart den godaste av alla tre smaker som finns och jag ger den faktiskt 4,5/5 i betyg, som fryst. Jag kommer garanterat att köpa denna igen!
 
 
Blev ett litet halloninspirerat mellis. 

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2016-02-11 22:01:03

Den puddingen är så god :D <3

Svar: Visst är det :) <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela