blondehair.blogg.se

Programridning idag

Publicerad 2016-02-28 10:06:00 i Allmänt, Hästar,

Just nu bör jag befinna mig i stallet. Idag ska jag nämligen rida en programridning för min tränare på grannstallet. När jag hade ponnyåldern inne tävlade jag ju ganska mycket men de senaste åren har det blivit väldigt lite pg.a. sjukdomar och skador. "Klubbtävlingar" ser jag ju verkligen inte som tävlingar utan en träning för att ha skoj. Ska bara rida en LB:1, red igenom programet två gånger i torsdags och en gång i onsdags och det är så mycket jag har gjort sedan förra pay&riden förra sommaren på grannstallet även den gången haha. Mina förhoppningar är att ha en allert och kvick liten ponny samtidigt som hon inte blir för stark. När jag har henne i handen det är då jag blir missnöjd och börjar greja och då blir det skit. Rider jag ordentligt ligger vi på mellan 65-70% så över 60% ska vi utan tvekan ha iallafall!
 
Förra året på grannstallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela