blondehair.blogg.se

Onsdagmorgon

Publicerad 2016-02-24 07:44:26 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och äter frukost lite effektivt för att sedan åka direkt till jobbet som vanligt. Igår hann jag även med att åka till tandläkaren innan jobbet. Ikväll åker jag raka vägen till stallet för att ha Sofia-träning med Nobless, det ska bli jättekul. Sist sa hon ju till mig att träna på mina händer. Jag tycker själv att det känns som det har blivit mycket bättre så det ska bli roligt att se vad Sofia säger. Imorgonbitti kommer en utvärdering av lektionen som jag ska försöka hinna skriva när jag kommer hem. Vi ska tydligen också FaceTimea med brorsan. Idag lär också lönespecen komma, vilket jag älskar. Tycker det är galet kul (och viktigt!) att spara, prioritera och göra budget. I mars fyller jag ju år så då ska jag ge mig själv en Mulberry väska i present. Det tycker jag att jag är värd. Det är så himla skönt att slippa väga/mäta maten för jag känner mig så mycket friare vilket gör att jag mår väldigt bra typ alla dagar. Hinner inte tänka så mycket vilket gör att jag knappt har någon ångest. Dessutom har snön smält och vi är i mitten av veckan. 
Nu måste jag åka, vi hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela