blondehair.blogg.se

Min söndag

Publicerad 2016-02-28 18:10:31 i Allmänt,

Hej mina vänner!
Just nu sitter jag och fixar med lite bilder, gör lite tidsinställda inlägg samt promotning för lite Mary Kay produkter. Min söndag började i stallet där jag red en progamridning, en utvärdering av det kommer imorgon samt bilder kommer under veckans gång. Därefter åkte jag ner till apoteket och hämtade ut lite mediciner och sedan har jag hållt på att fixa hela eftermiddagen. Packat Mary Kay ordrar, tvättat sminkborstar, fotat m.m. Nu håller mamma på att fixa dagens midddag bestående av enchilladas, mums. Men innan den åker in i ugnen ska vi göra kommande veckas matplanering samt beställa hem mat från coop.se. Måste också fixa iordning morgondagens lunchlåda, man måste alltid ligga steget före. Ikväll ska vi Facetimea med min bror som spelade match igår. Har ingen aning om hur det gick men måste motvilligt säga att jag är lite avundsjuk på värmen. Samt att jag saknar min bror, förstår dock att han trivs i bästa landet. Skolan slutar redan om 2 månader där, fast han ska till sin tjej i Florida några veckor innan han kommer hem, lyxgliraren haha. Men det är iallafall inte så länge tills vi träffas igen.
Nu måste vi planera mat!
 
En bild från framridningen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela