blondehair.blogg.se

Lördag morgon

Publicerad 2016-02-20 09:57:15 i Allmänt,

Godmorgon lördag!
Jag sitter just nu och äter frukost med en fancy sminkning som jag strax ska sminka av innan jag ska byta om till stallkläder. Snön vräker utanför vilket gör att jag vill vara i manegen idag, det är alltid underhåll i manegen lördagar 9-11 så då passade jag på att göra en sminkning såhär på morgonkvisten. I stallet ska jag dessutom fixa för en annan häst vars ägare är sjuk så jag sitter nog i sadeln lagom till halv 12 tippar jag på. Ikväll kommer Idah hit sedan vilket ska bli kul. Efter jobbet igår plockade jag upp Karro som hängde med mig till stallet där vi bara gjorde stallarbetet då Nobless fick en vilodag. Sedan hade vi myskväll, under kvällen kom dessutom en tjej förbi och köpte min gamla balklänning. Jag är ju blocketproffs och sålde min klänning för endast 1000kr, den var ju köpt för det tredubbla och bara använd en gång så tjejen var supernöjd. Jag med hehe. 
Nu ska jag ta tag i dagens to-do list, vi hörs senare!

På min studentbal 2013, tänk vad åren går fort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela