blondehair.blogg.se

Jobbkväll och bortgång

Publicerad 2016-02-06 18:00:15 i Allmänt,

Hej!
Jag har precis förberett massa frågor inför kvällens jobbpass, jobbar 18-21.30 idag och ska ha ett schlagerkryss för kunderna, kul. Förmiddagen spenderades i stallet där ponnyn helt plötsligt blev halt när jag var ute i skogen. Superkonstigt, hoppas det bara är något vrickning. Därefter åkte jag och gjorde massa ärendet och sedan har jag fotat massor, sminkat mig och fixat blogginlägg. Nobless hälta känns dock inte så allvarligt idag då lilla Sol i stallet tragiskt gick bort idag. Han fick någon form av kolik (?) i torsdags natt och blev körd till Slöinge och har stått där sedan dess. Fruktansvärt sorgligt iallafall och mina tankar går till Jessica och Charlotte <3
 
För ca 3 veckor sedan var jag o Jessica ute i snön och busade med Nobless o Sol. Idag finns han inte mer, ofattbart.

Kommentarer

Postat av: Helena C

Publicerad 2016-02-06 19:13:42

Fy vad hemskt :( det är det jobbigaste med att ha djur, att dom en dag inte längre finns med oss. Vi får vara tacksamma för tiden vi får med dom! Hoppas Nobless mår bra snart igen! Kram

Svar: Eller hur :( Jag var ute och promenerade med henne idag, hon såg bättre ut iallafall så hoppas ett par lugna dagar räcker :) kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela