blondehair.blogg.se

Horseshow biljetterna bokade

Publicerad 2016-02-03 09:55:00 i Allmänt, Hästar,

I helgen bokade jag och mamma äntligen biljetterna till Göteborg Horse Show. Det blev biljetter till måndagen annandag påsk, då går nämligen världscupfinalen i hoppning. Jag är så taggad. Scandinavium är alltid något speciellet och särskilt under finalerna. Jag har gått på GHS så många år som jag kan minnas, i många år har jag o mammsen suttit i VIPen via hennes jobb, jag har även stått i min gymnasieskolas monter på mässan m.m. När jag var yngre brukade jag alltid köpa biljetter till en dag och det slutade ändå alltid att jag gick varenda dag då jag fick biljetter från kompisar m.m. haha. Så det förvånar mig inte om jag är där på typ långfredagen också.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela