blondehair.blogg.se

Grå söndag

Publicerad 2016-02-07 14:42:35 i Allmänt,

Hej mina vänner!
Veckans sista dag är här och jag har börjat planera för kommande, jobb, häst och vänner lär den bestå av precis som vanligt. Jag började min dag i stallet, tycker det är så skönt att vara där tidigt. Tog det lugnt och fixade allt medan Nobless åt klart sin frukost och dammsög boxen haha. Därefter gick vi ut på en promenad med Fredagspodden i lurarna. De är äntligen tillbaka efter sitt uppehåll på dryga månaden. Hannah o Amandas podd var faktiskt den första podden jag fastnade för tror jag om jag inte minns fel. Sprang lite med N också, hon såg fortfarande inte helt fräsch ut men förhoppningsvis är det bara någon vrickning som blir bra om hon tar det lugnt några dagar. Jag och mina föräldrar var sedan på en lägenhetsvisning. Jag ska ju inte köpa lägenhet förrän till hösten men det är bra att få koll på områden, planlösningar, priser m.m. så man vet vad man verkligen söker. Om tre timmar ungefär ska jag vara hos bästis för lite söndagsmys. 
Nu tänkte jag fixa lite mer blogginlägg och sedan kanske streama förra veckan av Kardashian, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela