blondehair.blogg.se

Godmorgon!

Publicerad 2016-02-04 07:33:14 i Allmänt,

Hej torsdag!
Jag sitter just nu och äter min supergoda kvarg, müsli och bär frukost innan jag ska åka till jobbet. Igår hade vi kickoff och Liseberg, dels med en väldigt motiverande föreläsare som jag kommer skriva mer om lite senare. Därefter var vi i spelhallen och spelade massor eftersom jag jobbar på ett spelföretag. En väldigt lyckad kickoff med andra ord. Dessutom slutade vi lite tidigare så var hemma från stallet redan 18.50, mamma frågade om jag jobbade halvtid haha ;) Det blir sena middagar varje dag eftersom jag ofta åker direkt till stallet efter jobbet. Men för mig för det ingenting, gillar att äta sent. Idag ska jag gå tidigare från jobbet eftersom jag har samtal på östra. Mamma kommer också möta upp mig där och vara med, hoppas det går bra!
 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Helena C

Publicerad 2016-02-04 20:11:09

Hur gick det för dig? Hoppas mötet blev bra! Kram!

Svar: Mötet gick ganska så bra så det var skönt :) Kram
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela