blondehair.blogg.se

Gårdagens programridning

Publicerad 2016-02-29 17:19:00 i Allmänt, Hästar,

Igår red jag ju som jag tidigare nämt en programridning på grannstallet. Det var bara en LB:1 men första för året, vilket var skoj. Jag är inte nöjd med travdelen, tyckte inte hon gick fram så mycket för min skänkel som jag önskat och det resulterade att hon blev lite för djup. Dessutom red jag lite för slarviga volter tycker jag. Galoppdelen är jag däremot nöjdare med, där hade hon bättre bjudning och jag fick henne mer på plats.
Eftersom det var en programridning fick man lite tips efter direkt från domaren vilket alltid är kul. Det första Sofia sa till mig när jag sa att jag inte var nöjd med travdelen var att jag skulle sluta vara så självkritisk haha. Lättare sagt en gjort. Annars ville hon främst få upp henne i en lite mer öppnare form, inget nytt under solen. Jag red på 67% vilket jag är nöjd över. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Arg

Publicerad 2016-02-29 19:06:13

Hej. Du frågade om detta http://anorexinojag.blogg.se/2016/february/vaknar-forkyld-men-haller-humoret-uppe-anda.html#comment
var hennes bild.
Hon ljuger. I stort sett alla bilder hon lägger upp kommer från andra bloggare eller tumblr. Tillochmed thairesturangers hemsidor.
Bilden i fråga kommer du hitta om du gör google search this image och då hamnar du här http://glossfashion.com/kajsasven/page/6/
Du hittar ägaren av denna bild här numera http://nouw.com/kajsasven

ha det

Svar: oj, där ser man..
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela