blondehair.blogg.se

Follow your dreams

Publicerad 2016-02-16 14:20:00 i Allmänt, Fristående hudvårdskonsult Mary Kay, Makeupartist,

Jag valde att hoppa av min trygga ekonomiutbildning på högskolan. Istället tog jag en relativt stor summa pengar från mitt sparkonto, ansökte och utbildade mig till makeupartist. Att kombinera det tillsammans med att hjälpa kvinnor med hudvård och kosmetik som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay är drömmen. Just nu gör jag ju inte detta på heltid, utan jobbar på kontor på heltid och har detts som sidojobb. Men att vid 21 års ålder, precis veta vad jag vill göra, brinna för det OCH vara färdigutbildad inom det. Det gör att jag känner lite stolthet faktiskt. När jag gör en sminkning, eller säljar en Mary Kay produkt är det inte någon som helst ångest utan bara glädje. Make your passion your paycheck!
Jag älskar det jag gör, och vet vad jag vill göra. Det gör att det bara är jag som angöra om framtiden ska bli fantastisk och jag ska jobba med det jag vill. Vet ni, det SKA jag. Våga uppfyll era drömmar, only sky is the limit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela