blondehair.blogg.se

Fin fredag

Publicerad 2016-02-12 21:35:09 i Allmänt,

Godkväll mina vänner!
Min fredag har varit väldigt bra, trots att jag har haft en hästfri dag. Jobbet gick väldigt bra, det var väldigt lugnt och jag hade ett möte en timma och även chatten ett par. Dessutom hade jag hälsotid idag, en timma betald att vara ute och gå i solskenet och en bra podd, rena lyxen. På lunchen snodde jag pappas bil och åkte jag till Mary Kays huvudkontor och hämtade lite produkter. Det gjorde att jag fick äta lunchen vid mitt skrivbort, morötter i kombination med telefonprat är inte det bästa haha. Men det gick, givetvis. Jag åkte bussen tillsammans med ett gäng kollegor o hoppade sedan av vid NK och shoppade lite. Mamma tog hästen idag då hon varit stallfri hela veckan. Longerade henne i förrgår och hon såg riktigt fräsch ut. Ska testa att rida imorgon och förhoppningsvis behöver vi inte åka till kliniken på söndag. Gårdagkvällen (efter jobb o häst) spenderades med bästis, imorgon ska jag på bio o på söndag luncha med lite vänner. Blandat med häst och lite sminkfix o annat smått o gott. 
Nu ska jag se på Kardashians innan det är kvällsmat dax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela