blondehair.blogg.se

Fake it until you make it

Publicerad 2016-02-21 17:55:42 i Allmänt, Inredning,

Hej!
Min söndag har varit riktigt bra hittills. Jag började dagen i stallet o Nobless var superfin och det var så himla kul att rida. Den lilla mina vilan/promenad veckan hon hade när hon var lite oren gjorde verkligen susen för hon har vart jättefin alla pass sen dess. Hon har så mycket mer energi nu vilket är väldigt roligt. Efter att ha fixat iordning mig åkte sedan jag och mina föräldrar till Ikea. Vi inledde med en lunch som bestod av bland annat köttbullar för mig, jättegott verkligen. Sedan gick vi ett varv i varuhuset och jag fick med mig lite plast-tulpaner haha. Det är det enda jag kan köpa fake, och som dessutom håller bättre än orginalet. Jag är urkass på att hålla blommor vid liv, därför är plastisar perfekt för mig. Mina föräldrar åkte direkt till farmor o farfar sedan så jag har spenderat eftermiddagen med huden, målat naglarna, putsat skor, städat och sett på Kardashian. Dessutom har jag gjort ytterliggare lite blocketförsäljningar.  
Om en stund är det dags att göra middag och sedan får jag väl börja planera kommande lönings-vecka. Mitt schema är späckat som vanligt, jobb, tandläkarbesök, stallet (jag ska bland annat träna för sofia igen samt rida en pay and ride), hålla en Mary Kay klass, vara hundvakt och försöka hinna träffa vänner. Men ingen söndagsångest här inte, vilket är himla skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela