blondehair.blogg.se

Do it now!

Publicerad 2016-02-21 14:17:00 i Allmänt,

När jag går på unitmöten med andra Mary Kay-kvinnor är det alltid mycket pepptalk och motivation vilket är himla kul och man går alltid därifrån med massa ny energi. Min sales direcor Linnea säger väldigt många kloka ord och en mening som hon ofta säger som jag har fått inkört i mitt huvud som jag tänker på flera gånger per dag är;
 
"Gör det nu så har du gjort det senare"
 
Det kan vara allt ifrån att om jag ska hänga upp lite kläder i closeten till att packa produkter eller lägga in en ny spånbal i stallet. Jag har aldrig varit slö men har tidigare ofta skjutit på tråkiga saker. Men den senaste tiden har jag verkligen tagit till mig den meningen och har jag saker jag behöver göra skriver jag upp det i min to-do app och chillar inte förrän mina saker är avbockade. Jag har blivit en riktig do:er och det är så himla skönt. Jag får ut mycket mer av livet då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela