blondehair.blogg.se

Ciabatta lunch

Publicerad 2016-02-05 09:46:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Förr älskade jag varma bröd i ugn, det var ipricip det ända brödet jag tyckte var gott med tanke på att jag aldrig gillat pålägg och dessa kunde man äta som dom är utan att dom är torra liksom. I helgen gjorde jag en räkröra och hade köpt ciabattabröd jag värmde i ugn. Jättegott verkligen, har aldrig tänkt kombinationen räkröra på varmt bröd med det fungerade toppen. Dessutom vägde varken brödet eller röran så tycler jag kommer längre mot min ätstörning hela tiden.
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2016-02-05 12:40:29

Jag älskar verkligen bröd! Det är något ätstörningen inte vill att jag ska äta men den kan dra åt helvete. Den tid jag har följt dig tycker jag du gjort stora framsteg! Det är sjukt bra att du inte vägde maten! Du är klok och du vet att du behöver äta för att orka med din fina häst <3 kämpa på! Och trevlig helg! Kram

Svar: Tusen tack för kommentaren, blev superglad! :) Jag önskar dig en trevlig helg, kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela