blondehair.blogg.se

Be proud of your body

Publicerad 2016-02-01 14:44:00 i Allmänt, Outfits, Ätstörning,

I fredags när jag vaknade upp kände jag verkligen "fuck kroppskomplex". Nu ska jag skita i det, jag vet att jag är smal, så varför ska jag skämmas för det känns som jag är fet? Det är bara en dum jäkla känsla. Under 2015 tror jag att jag hade jeans på mig en gång i allmänheten, jag är en kjol/klänningsmänniska men jeans ger mig ångest. Så jag tog på mig ett par jeans, stundtals hade jag absolut ångest, men jag överlevde och mestadels kändes det faktiskt rätt bra. 
 
 
//Jeans*Fornarnia//Skor*Primeboots//Skärp*KarenMillen//Halsduk*Acne//Blus*Åhlens//

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2016-02-01 17:30:11

Egentligen är det lika fel att skämmas över att vara tjock som att vara smal. Normalvikt är mest hälsosamt, men man ska inte skämmas över om man ligger över/under. Tycker jag i alla fall :) sen att lyckas tänka så är ibland lite svårare...

..och jeans är ju supersnyggt också! :D
Kram

Svar: Ja verkligen, bra skrivet. Tusen tack, kram!
swarovskiponnyn.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2016-02-01 19:44:25

Du ser helt fantastisk ut! SÅ FIN.
Heja dig!

Svar: TACK så mycket, kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela