blondehair.blogg.se

Alla hjärtans dag

Publicerad 2016-02-14 17:52:16 i Allmänt,

Hej mina vänner!
Glad alla hjärtans dag, eller säger man ens det på denna hypade dag? Jag började dagen iallafall i stallet, efter att ha varit hos bonden o köpt hö. Jag red ett kortare pass i manegen och hon var pigg men ganska så fin min lilla ponny. Efter lite blocket försäljning åkte jag in till stan och tog en sushilunch med Eva, väldigt trevligt. Tog en sväg förbi vår möteslokal och hämtade upp lite Mary Kay produkter  och sedan jag kom hem har jag ätit mellis, gjort flera blocketannonser (jag är grym på att sälja massa saker), packat lite sälj-ordrar m.m. Nu ska jag laga en fin alla hjärtans dag middag till mig och mina föräldrar som jag lovat. Bilder kommer givetvis komma senare under veckan. Dags att kavla upp ärmarna, på med kockmössan och fram med hjärt-formar!
 
Gammal bild från någon middag hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela