blondehair.blogg.se

Alla hjärtans dag middag

Publicerad 2016-02-17 17:49:00 i Allmänt, Mat/Recept,

I söndags stod jag i köket, mina föräldrar är värda en fin middag varje dag av mig dock. Men det har jag tyvärr inte tid att skämma bort dom med. 
Jag gjorde iallafall en stor hjärt-skagentoast till dom som förrätt och medan de åt klart det gjorde jag broccolimos med lax och rostade grönsaker. Jag tyckte att det smakade bra och broccolimoset var över förväntan och en nygrej jag improviserade. Mina föräldrar sa att de tyckte om det och åt upp allt (de säger i och för sig alltid att maten jag lagar är god så litar inte helt hundra på det). Men vi hade en supermysig kväll jag och mina föräldrar <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela