blondehair.blogg.se

5 saker jag blir stressad utav

Publicerad 2016-02-09 10:14:00 i Allmänt,

* Att åka till stallet sent (dvs. efter klockan 10) när jag är ledig. Älskar att åka till stallet tidigt.
 
* När kläder inte är färgkoordinerade. Det är ju mycket snyggare och lättare att hitta, fattar inte alla det?
 
* Om ett rum är stökigt, det kryper i hela kroppen på mig. Mattor ska ligga rakt, inget onödigt framme. Var sak på sin plats.
 
* Oplanerade situationer. Att inte veta vad som väntar, när jag gick i högstadiet minns jag att jag ibland försökte låtsas vara spontan för det såg så chill ut, men jag hade redan planerat min spontanhet haha..
 
* Personer som säger att de ska göra saker och så sker inget. Det kan bero på att jag avskyr när människor är oproduktiva och oeffektiva.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela