blondehair.blogg.se

3 favoriter - smycken

Publicerad 2016-02-18 10:08:00 i Allmänt, Ur min garderob,

Jag använder inte smycken supermycket - förutom ett och det använder jag dygnet runt. Det är mitt signatursmycke och jag tycker det är lika viktigt att ha det som att ha en signaturdoft.
Här kommer mina tre favoritsmycken iallafall;
 
* Min fjäderberlock från Thomas Sabo, har satt den på en silverkedja och använder det dygnet runt. Älskar detta!
* Ett svart armband med "guld och  silver"detaljer från Juicy Couture, passar till allt. Supersnyggt är det.
* Ett stort guldfärgat halsband köpt på Design Only, minns inte vilket märke det är ifrån med har man en trist klänning piggar detta upp hela outfiten. Det har räddat många utekvällar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela