blondehair.blogg.se

Vad jag har i min tacos

Publicerad 2015-09-14 16:39:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Igår var Emma och Michelle här på tacoskväll, så himla mysigt. Vi snackade ikapp allt vi missat i varandras liv, Michelle har jag inte träffat sedan typ maj så det var verkligen på tiden.
Jag äter min tacos med kyckling först och främst. Ibörjan var det ätstört för köttfärs var/är en fearfood. Men jag tycker verkligen att det är så himla mycket godare än med köttfärs. Jag hade tidigare bara ätit det med kyckling "en gång som frisk" o då älskade jag det men min familj ville hellre äta det på det traditionella sättet. Nu har de insett hur gott det är med kyckling. Sedan ska det vara gurka, tomat, paprika, ananas, morot och kvarg. Majs och rödlök är även gott att ha i, men det åt jag inte igår för det är fortfarande jobbigt. 
Vad äter ni helst i eran tacos?
 
 
 
Vårt taco-bord och mina två fina vänner igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela