blondehair.blogg.se

Regnig med bra tisdag

Publicerad 2015-09-01 21:45:11 i Allmänt,

Godkväll!
Nu är snart veckans andra dag slut, men det har varit en bra dag och jag kommer nog att somna med ett leende på läpparna. I skolan gjorde vi en kvällsmakeup idag med sotning, bas med studiofoundation, shading m.m. så himla kul. Imorgon ska vi göra 20-tals makeup, det ska bli väldigt spännande. Direkt efter skolan tog jag en sushilunch med Nathalie. Det var iallafall jättemysigt och vi har inte träffats på ett litet tag så det var verkligen dags igen. Hon har alltid så himla mycket klokt att säga och jag har sedan igår fått ytterliggare mer motivation vilket är skönt och behövligt. När mamma slutade jobbet åkte vi först ut till en ridsportsaffär och sedan direkt till stallet. Jag red ett dressyrpass i manegen vilket gick bra. Jag hade en bra känsla under passet, hon var relativt lätt i handen och jag fick upp henne i en hög form vilket var planen att jobba med. Så det var skönt. För en liten stund sedan kom en tjej hem till mig och köpte ytterliggare en skolbok jag sålt, business woman no.1 haha. Nu är snart "Ett jobb för Berg" slut och jag ska äta kvällsmat innan sängen kallar.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela