blondehair.blogg.se

Recension Maxim proteinbar

Publicerad 2015-09-27 18:27:00 i Allmänt, Mat/Recept,

Som ni vet så äter jag ju väldigt mycket proteinbars och tycker det är perfekta som mellanmål. Titt som tätt försöker jag att hitta ännu fler favoriter. Eftersom jag dessutom ständigt måste öka mitt kaloriintag för att min kropp ökar sin förbränning blir det nu att jag inte väljer barerna med minst kaloriinnehåll längre. 
Nu har jag testat Maxims 54% proteinbar med smaken Peanuts & caramel ett par gånger. Den är inte något extraordinärt i smaken, men den smakar jordnöt vilket är rätt gott. Baren är ju stor också och väldigt mättande. Har ju som sagt köpt den två gånger och det är väl ett tecken på att jag tycker den är ganska god. Jag ger den iallafall  3,5/5 och rekommenderar den iallafall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela