blondehair.blogg.se

Polotröjan

Publicerad 2015-09-07 09:55:00 i Allmänt, Mode,

Något jag verkligen tycker är sjukt snyggt på hösten är polotröjan. Jag äger ingen själv men är riktigt sugen på att skaffa mig någon, antingen en riktigt stor stickad, eller en tightare. Själv är jag en kjol- o klänningstjej och älskar att matcha tröjor o blusar till särskilt klockade kjolar. Men en översize stickad kan även vara sjuktsnyggt tillsammans med en pennkjol, uppklätt och nedklätt samtidigt. Perfekt för vardags. Nedan kommer lite favoriter;
 
Filippa K 
Tiger of Sweden
Hunkydory
 
 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-09-07 12:49:29

Tror du hade passat riktigt bra i en storstickad lite "pösig" ☺️

Svar: Tack, det hoppas jag med ;)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela