blondehair.blogg.se

Personbästa

Publicerad 2015-09-11 22:01:45 i Allmänt,

Godkväll!
Min första del på dagen har varit stressig men resterande kväll lugn. Idag slog jag nog personbästa i effektivitet, på 1h50min hann jag: byta om till o från stallkläder, köra fram o tillbaka till stallet (24 min enligt snitt), fixa alla stallsysslorna, promenera Nobless i 40 min, tvätta ca 25 sminkborstar, sminka av mig, fota bloggbilder och göra lunch (omelett). Det ni! Jag fick nämligen rycka in på ett jobbpass och hade då 2h mellan skolan och att jag skulle börja jobba. 
På kvällen har vi facetimeat lite med min bror, saknar han men är inte jätte avundsjuk på 40 graders värme direkt, ute är det kallt o mörkt nu men lite mysigt. Påtala om min bror o USA, idag är det ju 9/11. Alltid en dag man minns, avslutar inlägget med en bild på mig o brorsan på ground zero. Nu tror jag nämligen det är dags för kvällsmat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela