blondehair.blogg.se

Opodden

Publicerad 2015-09-10 18:01:18 i Allmänt,

Jag lyssnar ju ofta på podcast och älskar att hitta nya guldkorn. I förrgår hittade jag en ny favorit, nämligen Opodden.
Podden beskrivs såhär; OPodden är en kvinnopodd där välkända svenska kvinnor på ett oretuscherat sätt berättar om fram- och motgångar, tankar, erfarenheter, åsikter och drömmar. Ja, egentligen allt hör livet till och som ska sprida inspiration och kraft från kvinnor till kvinnor. Det är högt och lågt i tak i podcasten och vi varvar lättsamhet och skratt med allvar och kunskap vilket ska få lyssnaren på gott humör.
 
Alltid innan jag börjar att prenumerera på podcast i appen så kollar jag allt igenom vilka personer som intervjuats (om det är en intervjupodd). För har det bara varit ett par intressanta lyssnar jag på de separat och vill inte ha det ständigt uppdaterande (lika kritisk angående min spotifylista också haha). Men när jag gick igenom Opoddens arkiv hittade jag 10 sändningar som lät sjukt intressant så det var bara att börja prenumerara och ladda ner alla dessa. Jag har redan nu hunnit med att lyssna på 3 utav avsnitten och dom var jättebra. Ser fram emot att lyssna på de andra jag har nedladdade och framtida avsnittet. 

Därför rekommenderar jag er varmt att lyssna på denna podcasten. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennifer Kovacs - Den Oretuscherade Podden

Publicerad 2015-11-11 01:11:42

Hej!! Såg detta inlägg nu! Vad fint du skriver. Gör mig helt varm =)
Tack!! Hoppas du fortfarande gillar podden.

Stor kram på dig! <3

Svar: Åh, ja jag älskar podden fortfarande såklart. vad glad jag blir att du kommenterar, kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela