blondehair.blogg.se

Nu är veckan snart slut

Publicerad 2015-09-13 21:20:25 i Allmänt,

Godkväll!
Denna helg har jag verkligen haft så himla mycket. Inte en ledig stund och kommande vecka ser ganska intensiv ut den med. Men jag tycker att det är skönt att ha mycket att göra, ser dock fram emot min sovmorgon nästa helg. Det var nog 2,5 vecka sedan senast jag hade en dags som inte klockan ringde. Jag är i och för sig absolut inte den som sover bort min dag, men det kan vara skönt att veta att man har en dag utan några måsten. Ett dygn borde innehålla 48h, det hade varit mer rimligt. eller så får man sluta vara en tidsoptimist och inse att man inte borde göra allting och lyssna på sin kropp lite. Nu tänkte jag äta kvällsmat lite tidigare så att jag kan få lite mer sömn. Godnatt, vi hörs imorgon!
 
Ett litet höstlöv får avsluta inlägget, för nu känns det verkligen att hösten är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela