blondehair.blogg.se

Min måndag

Publicerad 2015-09-21 21:50:33 i Allmänt,

Godkväll!
Veckan startade som vanligt i skolan där vi idag hade bröllopsmakeup demo samt en hårlektion. Det var väldigt kul iallafall som alltid, idag blev det dock inga bilder. Imorgon kommer Idah att sitta modell, vi ska ha look-a-like lektion, ni får se sedan vem hon blev lik!
Direkt efter att jag ätit lunch åkte jag upp till sjukhuset för vägning. Jag hade faktiskt gått upp väldigt mycket idag. Det var såklart väldigt jobbigt, men jag var rädd att jag skulle ha gått ner i vikt så det var ändå skönt när man inte hade en sån "tjock-känsla" när vågen var uppåt. Det underlättade mycket kan jag säga, och efter en timmas samtal med S så var jag ändå på relativt bra humör.
Åkte därefter raka vägen till stallet. Idag har det varit riktigt kyligt och jag red i min vinterjacka haha, illa när det fortfarande är september. Men jag hade några riktigt mysiga timmar i stallet iallafall så det var väldigt härligt. Nu har jag suttit och kollat på lite olika resemål. Mina föräldrar och jag ska åka på en weekend till en storstad i Europa ett par veckor efter att min utbildning är klar. Vi har inte bokat något ännu men spanat in och jag är redigt taggad. Jag måste börja fixa för mitt kvällsmål nu (suuuck, fortfarande mätt efter middagen..). Mat är medicin och ett bränsle för att man ska kunna leva inte något man kan skippa. Då hamnar man på slutenvård igen och det är inget alternativ what so ever.

Vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela