blondehair.blogg.se

Middag by me

Publicerad 2015-09-19 22:08:17 i Allmänt, Mat/Recept,

Godkväll!
Min lördag har varit lugn vilket har varit så behövligt. Jag och mamma spenderade förmiddagen i stallet. Det var jättehärligt och dessutom hade vi med oss kameran ut i skogen. Efter lunchen åkte vi och handlade massor med mat. Köpte några nya produkter (och proteinbars såklart) som ska bli kul och utmanande att testa. Min fina Linda kom på middag sedan och det var jag som var dagens kock till mina föräldrars glädje. Gjorde kyckling och massa ungsrostade rödbetor/morötter/tomat och paprika. En röra (min på kvarg..) och vitlöksbröd.  Jag tyckte faktiskt det var supergott, en maträtt helt i min smak. Imorgon står det stallhäng, kompishäng samt biobesök på agendan, trevligt. Nu blir det kvällsmat!

 
Haha, vad kul det ser ut att jag o fina Linda dricker mjölk (jag kokosmjölk). Men L körde och jag behöver dricka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela