blondehair.blogg.se

Fur is fashion

Publicerad 2015-09-09 16:47:00 i Allmänt, Mode,

Något som jag verkligen älskar på hösten är päls. Det finns både äkta och fake som är riktigt snygga och päls finns i alla färger och former. Eftersom det finns i alla färger, former och modeller finns det såklart päls i alla möjliga priskategorier. Äkta päls är i de allra flesta fall dyrare, vilket beror på materialkostnad, kvalité (värme!!) m.m. Dock tycker jag att de billigaste fake-pälsarna är riktigt fula och ser totalt fake ut. Jag har full respekt att man inte vill bära äkta päls (när jag var yngre var jag jättemot äkta..) men bär då för allt i världen snygga fakepälsar ;)
Själv har jag en brun/naturfärgad pälskrage samt en svart pälsväst, båda är från märket Hollies och supersnygga!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ALEXANDRA SALOMATIN

Publicerad 2015-09-09 21:03:17

Kolla gärna in min blogg, du kommer att älska den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela