blondehair.blogg.se

Friyay

Publicerad 2015-09-18 22:09:44 i Allmänt,

Godkväll!
Jag har haft en väldigt mysig fredag. Spenderade förmiddagen i skolan där vi övade shadingteknik med krämprodukter (så som Kardashians makeupartister jobbar) och diskuterade sminktrender. Därefter shoppade jag lite på stan innan jag åkte hem och åt m.m. Hämtade sedan upp Karro och vi åkte till stallet. Hon fick rida en sväng på Nobless när jag höll i vilket var kul. Hon följde sedan med hem och vi åt middag och pratade och timmarna bara flög iväg, en jättemysig kväll. Denna helgen är jag faktiskt ledig och den jag ska verkligen tad et lugnt. Träffa någon vän, göra det jag bara vill och stallet såklart. Det ska bli så himla skönt för jag minns inte sist jag hade en helt ledig helg. Nu blir det kvällsmat och yatzy, vi hörs imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela