blondehair.blogg.se

Filippa K favoriter

Publicerad 2015-09-28 16:56:00 i Allmänt, Mode,

Filippa K är ju som jag tidigare nämnt ett av mina absoluta favoritmärken. Jag köper nästan alla mina plagg från märket inne på NK, i Göteborg finns ju det på många ställen men jag tycker utbudet är bäst där. Har dock inte hunnit vara inne på NK på länge så kikade in på nelly.com och såg massa fina höstnyheter. Blev riktigt sugen på flera av plaggen, blusen känns som en typisk julaftons blus haha. Bli inte förvånad om ni får se flera av dessa plaggen på mig innan året är slut.
 
 

Kommentarer

Postat av: Aurora

Publicerad 2015-09-28 20:47:59

Gillar denna blogg riktigt mycket, du har något speciellt :)
Snygga outfits och sminkningar också <3

Svar: Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela