blondehair.blogg.se

En solig söndag

Publicerad 2015-09-27 08:52:24 i Allmänt,

Godmorgon!
Jag ligger faktiskt i sängen hör och häpna men ska ta tag i dagen direkt när detta inlägget är skrivet. Var tvungen att se ikapp The Kardashians (höstsäsongen är äntligen igång nu) och första avsnittet av Hollywood fruar. Min kommande vecka ser lika späckad ut som den som varit och jag har inget utrymme att se på massa serier på vardagarna direkt. Gårdagen spenderades först i stallet där min fina vän Emma var med mig. Vi har inte setts på dryga månaden nu vilket var på tok för länge sen så det var riktigt kul. Efter det jobbade jag hemifrån hela eftermiddagen och kvällen på chatten. Nu ska jag äta lite frukost innan jag och mamma ska till stallet. Därefter ska jag hem till en tjej, dels för att göra en sminkning och sedan diskutera planer om att starta eget företag. Jag har velat det starta eget så länge jag kan minnas så jag är riktigt excited. Ikväll kommer Nathalie hit på tacokväll dessutom så det ska bli riktigt mysigt. Med andra ord har jag en riktigt fin dag att se fram emot och jag kommer såklart se till att ha kameran med mig, men det ligger redan lite tidsinställda inlägg förberedda för dagen.
 
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela