blondehair.blogg.se

En rätt bra tisdag

Publicerad 2015-09-08 21:49:51 i Allmänt,

Godkväll mina fina läsare!
Min tisdag har varit ganska så bra. Den började i skolan där vi hade en rolig lektion, lite bilder från det kommer imorgon. Vår lärare fotade med systemkamera så det blev några häftiga bilder. Jag stannade i stan någon timma och köpte lite nödvändigheter i smink/skönhetsväg. Ni vet sånna "tråkiga" köp som rengöring, brynborste, ansiktsservetter och liknande. Även en ny concealer och lite läppstift till mitt sminkkit i skolan. Jag hade sedan ett glapp på några timmar när jag åt lunch och mellis, samt fixade massor hemma med småfix. Hann även se ett avsnitt av PLL, skönt. Pratade lite med min chef och lyckaeds byta bort mitt lördagspass så att jag kan fira Nathalie då (som fyller år idag, grattis vännen!), så himla kul. Dessutom fick jag massor med pass spikade nu i september och början av oktober, känns skönt att ha dom fixade.
Mamma åkte med mig till stallet och jag red ett pass i manegen. I början var det rätt kaos och hon var lite överallt och ingenstans, men efter att ha tagit några djupa andetag fick vi löst det hela och hon gick riktigt bra i slutet. Nu håller tyvärr Sverige på att få total utklassning av Österrike i Em-kvalet, så jag tänkte äta kvällsmat istället.

Godnatt!
 
Bild från Österrike någon av gångerna vi varit där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela