blondehair.blogg.se

Dagens läkarbesök

Publicerad 2015-09-14 21:48:05 i Allmänt,

Godkväll!
Jag har precis fixat klart massa tidsinställda inlägg för morgondagen. Min måndag har varit ganska så bra. Dagen började såklart med skola hela förmiddagen. Idag gjorde vi en rolig sminking (okej, alla sminkningar är roliga haha), men mer om det imorgon. Det är så himla kul att jag verkligen älskar det här och det kommer bli så fantastiskt när jag är färdig utbildad makeupartist. Efter skolan åkte jag hem och åt lunch och därefter direkt upp till sjukhuset. Vikten var samma som förra veckan (eller aa, 1hg ner, men det är ju en helt normal pendling liksom). Pulsen var rätt låg, mitt blodtryck var normalt för att vara jag, men lågt det också. Jag hade bra samtal med båda mina behandlare. Idag diskuterade vi mycket stress då jag är/varit väldigt stressad det senaste. Mitt liv är så himla fullspäckat och jag tycker om det men man kanske borde lyssna på kroppen mer. Jag har nämligen bland annat blivit väldigt illamående det senaste när jag ätit vilket gjort det ännu jobbigare att äta fast jag har gjort det!!), men det trodde dom bland annat berodde på stress.. När mina möten var klara hämtade jag upp mamma och hunden och vi åkte raka vägen till stallet iallafall. Tillsammans fixade jag och mamma alla sysslorna och sedan red jag ut en sväng i skogen. Ponnyn var pigg och tyckte allt var jättekul vilket gjorde mig väldigt glad. Middag blev  det inte förrän 19.30 och jag har sedan dess fixat med blogginlägg. Nu tittade jag precis på klockan och såg att det var dags för kvällsmat och sedan date med John Blund. Ge mig ett dygn med fler timmar tack, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela