blondehair.blogg.se

Då var det kväll igen

Publicerad 2015-09-30 21:43:26 i Allmänt,

Godkväll!
Mitt schema är så späckat som jag tidigare sagt. Dagen började i skolan 8-12 (gjorde en rätt ball sminkning som kommer upp i ett inlägg imorgon). Därefter åkte jag raka vägen upp till jobbet, hann slänga i mig lite lunch och jobbade sedan 13-17. Efter det åkte jag raka vägen ut till stallet haha. Åt en matlåda till middag i sadelkammaren och sedan fick jag fixat allt och red ett dressyrpass i manegen. Kom inte hem förrän runt  halv nio och då var det bara att tvätta sminkborstarna och duscha. Nu har jag suttit och förberett blogginlägg för imorgon och ska strax äta kvällsmat. Imorgon kommer jag inte ens hinna till stallet tyvärr. Slutar då 17 på kontoret och jobbar sedan 18-22 hemifrån hehe. Men jag klagar inte, jag vet vad jag vill och det kräver hårt jobb. Svårare än så är det inte. Juste, jag måste nog boka en läkartid för min rygg också, den gör fortfarande ont efter min bilkrock i måndags. Typiskt, sånt har jag inte tid för. Det räcker med vägning en gång i veckan, men kan kolla med mina läkare på Östra om dom kan kolla på mig eller ge mig en snabbare remiss. Ibland finns det fördelar att vara inne i systemet.
 
Vi hörs imorgon!
 
True!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela