blondehair.blogg.se

Bilkrock

Publicerad 2015-09-28 20:53:23 i Allmänt,

Jag orkar inte. Låt denna måndag försvinna ASAP. Dagen började med att jag lyckades krossa två vinglas när jag skulle sätta in min grötskål i diskmaskinen imorse. Därefter upptäckte vi när pappa skulle ta outfitbilder att mitt minneskort hade gått sönder när jag tappade det igår. Väl i skolan gjorde jag en kass eyeliner som störde mig väldigt mycket. Hann shoppa lite snabbt på stan (bl.a. nytt minneskort och några saker till skolan - som såklart blev fel haha). Jag var givetvis i tidspress när jag hämtade mammas bil på hennes jobb. När jag då kör ut bilen från hennes jobbparkering kör jag rakt in i en annan bil som kom fort från vägen, som var dold. Vilken panik, började gråta o ringde mamma.. men några av mammas kollegor var snabbt på plats och Dan var en riktigt klippa. Höll mig lugn och hjälpte oss att skriva skadeförsäkring eller var det nu heter. Vår bil tappade regskylten o blev vit på kofångaren o den andra bilen fick ett stort märke över två dörrrar. Dessutom har jag nu märkt att jag fått ryggsmärtor. Helt skakis åkte vi iallafall upp till Östra då jag hade vägning o sedan hade jag o mamma samtal. Där gick det iallfall ganska bra. Vikten var iprincip samma (2hg ner men det kan ju bero på vad som helst). Som vanligt när jag har legat på samma kaloriintag två veckor så nu höjs det igen. Det kommer dröja 2 veckor sen kommer jag troligtvis att tappa på det igen om man ser min statistik dom senaste månaderna.. Vi diskuterade lite stress osv vilket nog var rätt behövligt. Stallet var nästa på tur och dagens ridpass gick faktiskt rätt bra. Blev förvånad själv efter denna skitdag, dessutom har ju ponnyn gått tre dagar i skogen så ett pass på banan idag var riskabelt efter dagens tur. Men oturen förföljde mig givetvis hemma igen och jag lyckades tappa ut ett kvargpaket och lite kokosmjölk över golvet när jag gjorde min middag,
Nu ska jag fixa massa tidsinställda inlägg inför morgondagen innan det är dags för kvällsmat och sedan sömn. Det ser jag fram emot. Är helt slut.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2015-09-28 21:51:10

Tuff dag? Ibland har man otursdagar. Det ingår i livet tyvärr.
Men du har klarat dig igenom den i alla fall :)
Kram <3

Svar: Verkligen! Det har du helt rätt i, tack för peppen. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela