blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-09-16 14:18:00 i Allmänt,

* Jag måste alltid skriva sms/messenger meddelanden med emojis. Jag uppfattar alltid personen jag skriver med som sur annars och får du ingen emoji av mig är jag med allra största sannolikhet bitter haha..
 
* När jag duschar har jag alltid väldigt varmt. Då menar jag minst 38 grader, och oftast över 40 grader om det är möjligt. Jag har alltid varit väldigt lättfrusen och älskar att "bränna mig" och komma ur duschen helt upptinad och röd. I många år har jag alltid fått höra från folk som duschat efter mig att dom bränt sig för det har vart såå varmt när dom kommit in.
 
* Mitt aniskitsminne är helt galet dåligt. Det är något som är så pinsamt och jobbigt. När jag har börjat i nya klasser har det tagit mig flera veckor innan jag sett skillnad på vissa personer trots att andra säger att dom inte är ett dugg lika..
 
* Jag har alltid ljud runt omkring mig. Dygnets alla timmar. Musik, radio, podcast eller tv, jag klarar inte av att ha tyst omrking mig, vilket är en dålig ovana. Enda stället jag eventuellt inte har musik är när jag duschar på övervåningen, i vårt badrum där nere har vi inbyggda högtalare i taket men tyvärr saknar mitt badrum det. Så maximalt 15 minuters tystnad på ett dygn. Det är något jag måste jobba med.
 
* Min arbetsmoral är skyhög. Jag har jobbat sedan jag var 16 år, på alla skollov (utan ett påsklov då det inte behövdes någon hjälp). I gymnasiet (2an och 3an) jobbade jag även en gång i veckan. Även när jag var som sjukast jobbade jag fram till inläggning, sedan skrevs jag ut på en fredag och måndagen därpå var jag igång och jobbade 8h igen. Det har däremot gjort att jag i många år kunnat ha en skön shoppingbudget varje månad och en välfylld walk in closet. 

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2015-09-17 20:42:16

Anledningen till att du fryser lätt är för att du har för lite underhudsfett. Kroppen kan inte stå emot kyla och då fryser du. Du måste upp mycket mer i vikt för att ha värme i kroppen.
Säger inte detta för att vara elak, det är för att jag bryr mig om andra.
Kram <3

Svar: ja, det har du nog rätt i. Kram <3
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela