blondehair.blogg.se

5 visste ni att..

Publicerad 2015-09-29 17:19:00 i Allmänt,

* Jag har ett riktigt dåligt lokalsinne. Utan gpsen i min iPhone hade jag inte kommit långt från huset. Lyckas ofta köra fel när jag till och med ska följa skyltar.
 
* Min mobil är alltid på ljudlöst och dessutom på stör ej/nattläge mellan 22-07 haha. Det gör att jag missar iprincip alla samtal jag får vilket inte är så omtyckt. Men jag vill inte bli stört av notiser och andra grejer hela tiden.
 
* Något jag stavat fel på sålänge jag kan minnas är ända/enda samt sätt/sett. Ord med ä/e lär jag mig verkligen aldrig att stava tyvärr.. och de betyder ju helt olika så det suger att jag aldrig lär mig det.
 
* Jag har en "inbyggd ridklocka" och när jag rider ett pass på banan och det inte är några större problem rider jag alltid mellan 57min -1h 2min utan att titta på telefonen. Rätt fantastiskt egentligen då det varit så i många år.
 
* I trafiken är det värsta jag vet att köra förbi/möta lastbilar. Får en klump i magen varje gång jag behöver göra det. De är så stora och det är så obehagligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela