blondehair.blogg.se

UGGs

Publicerad 2015-10-14 09:34:00 i Allmänt, Mode,

Jag kan aldrig sluta rekommendera UGGsen. Många må tycka att dom är dyra men de är bannemig de skönaste skorna som finns och det ska vara dom äkta i fårskinn tycker jag. Fakeskorna är riktigt fula och jag kan garantera att dom inte har samma kvalité och värme. Själv har jag 3 par UGGs, bruna låga, svarta mellan och gråa mellan med knapp. Mina svarta är dock väldigt slitna och ska ersättas med ett par nya. Har dock inte bestämt mig om det blir ett par exakt likadana eller någon annan modell vilket egentligen känns roligare. Förra året när mina föräldrar var i USA på hösten så köpte de även två par UGGs vantar till mig, bästa. Aldrig använt några så sköna. Jag har köpt alla mina par skor utomlands, i USA, London och Australien (det gjorde min pappa, då UGGsen kommer därifrån). I Göteborg finns dom bland annat på NK, YokoYap och Raglady. Ska man beställa från nätet får man dock vara noga med att de är äkta då jag sett massa fakesidor där det står att dom är äkta och nedsatta för typ ingenting. Jo men tjena.. Igår blev det iallafall premiäranvändning av UGGs för säsongen, mina fötter jublade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela