blondehair.blogg.se

Trek proteinbar

Publicerad 2015-10-07 17:59:00 i Allmänt, Mat/Recept, Ätstörning,

Som ni vet så äter jag ju mycket proteinbars. Jag försöker att äta olika märken och smaker just för variationens skull. För en dryg vecka sedan när vi var och handlade mat hittade jag denna från Trek, det var 3 för 33kr så då tänkte jag att det var bäst att utnyttja erbjudandet och testa. Nu har jag ätit 2 utav dom. Den smakar mycket kokos vilket jag smakmässigt gillar. Det jag inte gillar med den är att den inte är så "fast" som vanliga proteinbars utan känns mer som en müslibar man åt som liten. Så fastän jag vet att denna innehåller 20% protein vilket ändå är okej så känns den väldigt onyttig. Dock inte supersöt vilket är skönt. Men jag är medveten om att det är ätstörda tankar och jag tycker ändå att det är ett bättre allternativ till en chokladkaka etc (som jag inte ätit på flera år dock..). Jag ger den 3/5 och kommer kanske köpa de igen, just för det billiga priset och kokossmaken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela