blondehair.blogg.se

Syriansk sminkning

Publicerad 2015-10-14 17:26:00 i Allmänt, Makeupartist, Smink,

Igår i skolan skulle vi göra en syrisansk sminkning för att den är lite mer än vanlig europeisk sminkning samtidigt som man som frilansare ofta gör sådana bröllop. Jag valde att göra en guld/rosa sotning, med en svart liner och en glittrig liner parallellt. Dessutom använde jag mina nya fransar vilket jag tyckte blev väldigt naturliga ändå. Jag tyckte nyansen på locket blev superfin och blev nöjd med sminkningen överlag.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Charlotta Lundblad

Publicerad 2015-10-14 21:09:05

Gud vad snygg sminkning! Har alltid viljat kunna sminka mig bra :)

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela