blondehair.blogg.se

Supersen lunch

Publicerad 2015-10-10 15:35:05 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och äter supersen lunch(15.30..).  Har verkligen inte hunnit innan. Var i stallet tidigt imorse och red. Sedan åkte jag hem till Josefine (en tjej i stallet). Hon skulle på bröllop så sminkade henne samt fixade håret. Det var superkul trots att det blev stressigt i slutet, tjejer haha. Om ungefär en halvtimma kommer Karro hit. Eventuellt kommer även Idah hit lite senare ikväll. Men innan de kommer tänkte jag hinna börja sammanfatta lite hudvårdsinformation inför teoriprovet om dryga veckan. Igår spenderade jag jvällen med fina Linda. Hon åker ju till Thailand om en vecka och ska vara volontär för elefanter i 8 veckor. Galet, har inte varit ifrån henne så länge uder tiden vi känt varandra i stnart 7år. Men hon kommer verkligen att få livets resa och är så glad för hennes skull.
 
Nej nu måste jag börja plugga, helg och slapphet, skulle inte tro det va haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela