blondehair.blogg.se

Skuttat i skogen

Publicerad 2015-10-04 18:10:44 i Allmänt,

God eftermiddag söndag!
Denna dagen har helt ärligt inte varit någon höjdare alls. Har mått väldigt dåligt stundtals men så är det ibland. Jag har gjort endel skolarbeten (haha med smink, älskar´t) samt städat, fixat o trixat. Imorse var jag och mamma i stallet, jag red ut och mamma byggde upp lite hinder igen. Hon hade hittat massa bra "bommar" i skogen så hindrena blev lite bättre idag än tidigare gånger. Ponnyn var iallafall väldigt pigg och glad o hon gör mig verkligen så lycklig. Nu är jag iallafall på lite bättre humör och mamma o jag tror jag ska fixa middagen strax. Blir oxfilé, smaskigt. Dock gillar jag egentligen mer fläskfilé och kyclkling men familjen gillar dyrare kött så ibland får jag offra mig. Vissa problem är helt klart större än andra haha. Ser iallafall fram emot kommande vecka och dessutom tror jag att jag kan avslöja två stora saker som är extremt motiverande för mig och som gör mig väldigt glad. Imorgon är det sjukhus besök och vägning som vanligt igen, men mer om det efter mina timmar på östra. 
 
Vi hörs!
 
 
 
 
 
Vinterjackan på + massa andra kläder under. Nu är det höst på riktigt.
 

Kommentarer

Postat av: Tuva Björnwall

Publicerad 2015-10-05 07:07:45

Men vad kul att skutta lite :)

Svar: Ja, det var det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela