blondehair.blogg.se

Proud sister

Publicerad 2015-10-06 21:46:07 i Allmänt,

Godkväll!
Idag har jag haft en bra dag vilket varit skönt. Skolan gick rätt bra, jag och tjejen jag jobbade med var snabba och blev klara tidigare. Så då hann jag in på NK en liten stund och kollade på massa inredning innan jag åkte direkt till jobbet. På bussen till jobbet såg jag dessutom på instagram att min bror blivit utsedd till Athlete of the Week, då blev jag en stolt syster. Han är så duktig min lilla bror. Jobbet flöt på bra och kvällen spenderades i stallet. Det var dock superkallt men vi var ute och busade i skogen vilket var väldigt roligt. Fick även hem ett paket på posten, nätshoppade från två sidor igår och att det från ena sidan kom idag var väldigt positivt. En dag, det kallar jag service. Morgondagen ser liknande ut som idag men jag klagar inte. Fullt upp men att träffa massor med olika människor, skapa möjligheter (och pengar) inför framtiden och kunna andas i stallet. Det är så jag vill ha det. Nu måste jag fixa kvällsmat samt lunch o mellislåda inför imorgon.
 
Vi hörs då, helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela