blondehair.blogg.se

Praktik på Liseberg

Publicerad 2015-10-04 09:05:00 i Allmänt,

Godmorgon, nu ligger jag i sängen och tänkte skriva lite om gårdagen innan jag ska till stallet. Jag och tre tjejer från klassen hade praktik igår i Lisebergshallen. STS språkresor hade en reuinon fest så det var määänger med ungdomar mellan 13-19 år där. Det var bra stämmning och man fick jobba med DeVetDu live i bakgrunden haha. Vi fixade qvickfick på tjejerna (o även några killar haha). Främst var det skuggningar och läppar, men även lite liners, shading m.m. Jag var där mellan 19-23 ungefär, lite längre och undantag en kvart typ när spelningen höll på som mest hade vi kö nonstop. Jag har ingen aning om hur många tjejer jag fixade men det var säkert upp mot 100st haha. Man var helt slut i kroppen och huvudet när man kom hem. Men det var riktigt kul iallafall och en rolig erfarenhet rikare.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Publicerad 2015-10-04 09:39:32

Vad roligt det låter! :)

Svar: Ja det var det :)
swarovskiponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela