blondehair.blogg.se

Mina lördagsplaner

Publicerad 2015-10-31 10:07:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Klockan är nu 7.27 när jag skiver detta, men det kommer dock att visas runt 10-tiden. Jag ska nämligen nu iväg och göra en sminkning på en kompis som modellar. Det är ett TMP (timeforprint) sammarbete vilket betyder att  både modell, fotograf och mua stäler upp med sin tid och så får alla bilder till sina portfolios och marknadsföring, perfekt. När jag är klar med det ska jag och mamma direkt till stallet. Febern och svullnaden var helt borta igår så det var bara en endagars reaktion efter vaccinationen, skönt. När vi kommer hem ska jag sminka mamma, som ska iväg på fest, för att sedan åka direkt till en kompis. Vi ska äta middag och göra oss iordning där innan vi går ut. Jag sover sedan hos henne då mina bussar slutar gå jättetidigt, mina föräldrar är på fest och jag inte vill lägga pengar på taxi. Kommer dock behöva åka tidigt därifrån då jag ska hopa halloweenhoppning på grannstallet. Men det är framtidMalins problem som min bror brukar säga haha.
Nej, nu måste jag äta klart min frukost, göra klart mig och fånga en fotograf för lite outfitbilder innan jag ska kila.
Fler tidsinställda är förberett, vi hörs! 
 
Dagens mumsiga frukost, vaniljkvarg med müsli och bär. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela